kort sammanfattning

Nu har jag haft min buse i snart 6 månader och det är mycket som har hänt

3 Mån: Vi börjar se att Bosse har kala fläckar och efter ett besök hos vetten får han diagnosen Demodex och rävskabb.

4 Mån: Vi behandlar och behandlar och jag ser ingen skillnad

5 Mån: jag ser att det börjar komma lite päls och jag börjar se kanten mellan svart och vitt på teckningen på bröstet :)

6 Mån: Vetten blir jätte glad när han ser Bosse för han ser att det börjar vända

7 Mån: Vi börjat på en grundkurs och Bosse är jätte duktig och sköter sig bättre och bättre för varje gång

8 Mån: Det är där vi är nu. VI var till vetten på förmiddan och jag visade upp en knöl på vänster bakben. Vetten trode att det kan vara en tumör... Ännu en grej och kämpa med, han sa att det inte ska vara någon fara och den ska tas bort i morgon då Bosse ska vara hor vetten hela dagen. Hoppas det komemr att gå bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0