Dag 8- Ett ögonblick

Undra vilket ögonblick jag ska välja...
Jo nu ikväll ringde mattes telefon och jag märket att hon blev glad utav det samtalet. Hon berättade att det var min vett, eller doktorn som vi kallar honom här hemma. Han sa att proverna vi tog i torsdag var negativa.

Det var helt dött på demodexar, inga ägg, inga nymfer och inga andra äckel grejer i min päls.

ÄNTLIGEN!!!
Som vi har väntat på att få det samtalet :) vi har kämpat sen jag var 3 månader alltså har det tagit 1år och 2 månaderför att få ett negativt svar på proverna. Nu ska jag bara äta min medicin i en månad till och sen blir det provtagning igen och förhoppnngsvis är det också negativt och då blir jag frisk förklarad :)
Så den här dagen är historisk <3


Så här såg jag ut 16december förra året. Bilderna på mig från den tiden ger matte en tår i ögat :(


Den här bilden togs i måndags när jag och matte busade i snön. Förra året kunde jag inte leka i snön utan täcke för snön var så kall att jag skrek utav smärta enfter en kort stund :( Men nu älskar jag snön och vill gärna leka utan täcket för det är bara ivägen och skär in i rumpan och det är ju ingen högdare.

God natt
*vov vov*


Kommentarer
Postat av: MiaLisaSofi

Vad skönt för er! Håller tummarnana, och hunden tasarna, på att han blir friskförklarad nästa gång det är dags för prover!



<3

2010-12-21 @ 08:38:26
URL: http://mittlividetaljer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0