Dag 3- min första kärlek

Nu såg jag att jag har hoppat i dagarna redan *ojdå*.

Min första kärlek var en gosehund från IKEA. Min Matte och Husse kallade honom för Ben. Vi gjorde allt tillsamman, lekte, sov och åt. Han var med mig över allt. Jag tvättade honom och sov på hans mage, men när jag var ca 10 månader gick han sönder och några månader senare fanns han bara i små delar och min matte gav honom till sopgubbarna. det tyckte jag inte om men jag har en massa andra leksaker nu som jag gillar. men jag är ju staffe så jag vill inte att nåonting ska kastas, jag delar ju på mina leksaker för att få flera men det jar inte matte fattat för hon bara kastar och kastar eller så tar hon fram monstret som äter upp mina smådelar.

 
Ben <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0