30 dadar om Bosse

Jag ska försöka göra samma lista som jag har på min blogg fast ur Bosses synvinkel.

Dag 1- Pressentera mig själv
Dag 2- Min första kärlek
Dag 3- Mina föräldrar
Dag 4- Det här åt jag idag
Dag 5- Vad är kärlek?
Dag 6- Min dag
Dag 7- Min bästa vän
Dag 8- Ett ögonblick
Dag 9- Min tro
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11- Mina syskon
Dag 12- I min handväska
Dag 13- Den här veckan
Dag 14- Vad hade jag på mig idag?
Dag 15- Mina drömmar
Dag 16- Min första kyss
Dag 17- Mitt favorit minne
Dag 18- Min favoritfödelsedag
Dag 19- Detta ångrar jag
Dag 20- Den här månaden
Dag 21- Ett annat ögonblick
Dag 22- Det här upprör mig
Dag 23- Det här får mig att må bättre
Dag 24- Det här får mig att gråta
Dag 25- En första
Dag 26- Mina rädslor
Dag 27- Min favorit plats
Dag 28- Det här saknar jag
Dag 29- Mina ambitioner
Dag 30- Ett sista ögonblick

Dag 1- Persetera mig själv


Jag heter Bosse och är en mycket busig Engelsk Staffordshire Bullterrier på 1 år och 5 månader. jag bor tillsammans med min matte Sandra i en liten etta i örebro. jag vet att hon har pratat om att vi ska flytta nån gång till ett hus med stor trädgård där jag kan få springa lös :)

Jag är en riktig livsnjutare och jag älskar allt och alla förutom dill. Det finns inte en enda dålig sov ställning, bara jag somnar är det okej. Jag sover gärna i mattes säng på nätterna eller liggandes över hennes mage på dagarna. Hon tycker att jag börjar bli lite för tung för det, men vad då 17 kg är ju ingenting, det jhade ju kunnat vara värre.

Jag ÄLSKAR att bita på saker gärna hund ben och gummi bollar men ibland slinker det även med en hand eller två, det är oftast inte riktigt meningen man jag blir bara så glad och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag älskar också att pussas :P

"Mycke bus varje dag gör Bosse glad" det är mitt motto. Bus är bland det roligaste som finns. jag tycker också om att lära mig nya saker.

Det var lite kort om mig. Hopppas att du har  fått ett hum om vem jag är :)

Nu är det dags att ta en middagslur. Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0