7 Augusti 2010

Idag var en härlig dag för Bosse. Idag fick han sin första lösa skogsrunda och gudarns vilken duktig hund jag har.
Visst spårlinan fick sitta på för att jag vet inte hur han skulle reagera om han fick upp ett spår eller liknande. VI försökte hitta lite svamp men jag tror att vi var lite tidigt ute och så hade jag glömthur man åket till guldgruvan. Men på vägen hem kom jag på hur man åkte så nästa gång, då ni!!

Nu sitter vi och myser framför dumburken som inte kan visa något vettigt på hela eftermiddan, men mysigt är det.

Förövrigt så hade bosse den lägsta tempen idag på jag vet inte när han hade bara 38.4 =) snacka om lycka!

Det gör så ont i hjärtat när jag ser hur låg han var när han var dålig.

Bosse är kämparnas kämpe och han ger mig alltid lika mycket med possitiv energi <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0